مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:572022-09-05ورزشي

لیگ برتر فوتبال| سپاهان اسیر تساوی های سریالی ذوب آهن شد


تیم فوتبال ذوب آهن در هفته پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهان بود.

بازی را بازیکنان ذوب آهن بهتر شروع کردند اما رفته رفته این سپاهان بود که توپ و زمین را در اختیار گرفت و موفق شد به گل دست پیدا کند.

در ادامه فشار شاگردان تارتار در ذوب آهن بیشتر شد و این تیم روی یک ضربه پنالتی به گل رسید تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان مورایس برای زدن گل برتری حملات زیادی را روی دروازه ذوب آهن ترتیب دادند اما موفق به باز کردن دوباره دروازه نشدند.

در ادامه نیمه دوم نیز تلاش بازیکنان 2 تیم فایده ای نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ سپاهان 8 امتیازی و ذوب آهن 5 امتیازی شد.

داور: وحید کاظمی کمک داوران: بهزاد پناهی، وحید سیفی و ایمان کهیش کارت زرد: محمد علی نژاد و محمد دانشگر از سپاهان - امین درویشی از ذوب آهن کارت قرمز: - گل: شهریار مغانلو برای سپاهان - آرمان قاسمی برای ذوب آهن ترکیب ذوب آهن:  حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (نادر محمدی)، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی (محمدحسین اسلامی)، سجاد آشوری (امیرحسین صدقی)، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز، محمدعلی فرامرزی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| سپاهان اسیر تساوی های سریالی ذوب آهن شد

لیگ برتر فوتبال| سپاهان اسیر تساوی های سریالی ذوب آهن شد